עיצוב דירות יוקרה

מעצבים מתמודדים במהלך עבודתם עם סוגיות עיצוב רבות ומגוונות וככל שהדרישות רבות יותר, כך הסוגיות גדולות ולרוב מורכבות יותר. עיצוב דירות יוקרה כולל לא רק את מראה הבית אלא גם (ובעיקר) את סגנון העיצוב הנבחר, בחירת חומרי גלם איכותיים ויוקרתיים, בחירת הריהוט מתאים ונכון לחלל ועוד.

כיצד מתבצע תהליך עיצוב דירות יוקרה

בתהליך עיצוב פנים דירות יוקרה יקפיד מעצב הפנים על בחירה נכונה ומקצועית של בעלי המקצוע אשר ייקחו חלק בתהליך. ככל שמעצב הפנים מקצועי ואין זה משנה עד כמה, ללא סיוע של בעלי מקצוע מיומנים ואיכותיים העבודה לא תהיה מושלמת כפי שהיא הייתה יכולה להיות. בתחילת תהליך התכנון האדריכלי לדירות יוקרה משרד האדריכלים יכין תוכניות מפורטות לבעלי המקצוע השונים ויוודא כי הם פועלים על פי תוכניות אלה לאורך כל התהליך, תוכניות חשמל, אינסטלציה, אדריכלות כללית כמו מבנה הדירה, הזזת קירות ועוד. ככל שבעלי המקצוע איכותיים יותר, כך "כלי העבודה" של המעצב טובים יותר. חשוב להבין כי ככל שהצוות עקבי יותר בעבודתו עם המעצב, כך ניתן לסבור כי המבנה האדריכלי וסגנון העיצוב יתאימו ללקוח והתוצאה היא דירת יוקרה מפוארת בעיצוב אישי ומיוחד.

עיצוב פנים דירות יוקרה, יתקיים במקצועיות על ידי מעצב הפנים אשר יבצע את עבודתו תוך שהוא יורד לפרטי פרטים ומעניק חשיבות יתרה לפרט הגדול ביותר כמו שהוא מעניק את אותה החשיבות לפרט הקטן ביותר. עיצוב דירות יוקרה ופנטהאוז כמו גם עיצוב דירת גן, יסייע בפונקיונאליות והתאמה מלאה לצרכים של הלקוח תוך מתן דגש על סגנונות העיצוב והתכנון המתאים ביותר עבורכם.

פעמים רבות ידרוש ויבקש בעל הנכס בקשות בתהליך עיצוב דירות, לעיתים בקשות אלה לא עומדות בקנה אחד עם התוכניות האדריכליות ותוכנית עיצוב הפנים של משרד אדריכלים ומעצבי הפנים ועל כן השיח שבין המעצב או האדריכל לבעל הנכס חשוב מאוד. על מנת לאפשר עבודה רציפה אנו ממליצים לבחון את הכימיה עם מעצבי הפנים והמשרד. כמו כן אנו ממליצים לבחון פרויקטים נוספים שביצע המשרד בתחום עיצוב פנים דירות יוקרה ובכך לוודא כי סגנון העיצוב של האדריכל או המעצב תואם את טעמכם האישי.

תהליך תכנון אדריכלי ועיצוב דירות כולל את פרטי הריהוט שיוצב בבית, תכנון אדריכלי ועבודות גבס להפרדת החללים בדירה בצורה דקורטיבית ויעילה, שילוב הטקסטיל באלמנטים העיצוביים כמו וילונות וריפוד ספות, התאמת התאורה בדירה בהתחשב בכיווני האוויר בדירה וכל זאת בהתאמה מלאה לצורך, לתקציב ולסגנון העיצוב המועדף עליכם.

יצירת דירות יוקרה ופאר מ – 0 היא משימה מורכבת אך מאידך זהו חלום שמתגשם ולכן מעצב פנים לדירות יוקרה יודע ויכול ליצור חללים ייחודים ויוקרתיים שאינם חלק מפס ייצור אלא מותאמים באופן אישי לצרכים ולרצונות הלקוח. עיצוב חללים קטנים כמו גם עיצוב הדירה כולה, דורש מקצועיות חסרת פשרות ואין זה משנה גודל הדירה. נקודות נוספות שחשוב לקחת בחשבון במהלך עיצוב דירה הן כמובן האסתטיקה ורמת הגימור הגבוהה אשר תעניק תוצאה של דירת יוקרה מושלמת אשר תענה על ציפיותיכם.

לסיכום – עיצוב דירות יוקרה תלוי במשרד אדריכלים מקצועי, מעצבי פנים ייחודיים אשר ידעו להתאים את חזונכם לכדי ביצוע ברמה הגבוהה ביותר בפועל, סגנון העיצוב הנבחר, תכנון אדריכלי נכון לשימוש בחומרי הגלם האיכותיים איתם הוא עובד וכמובן ביצירתיות של מעצבי הפנים. מעצבי פנים ואדריכלים מנוסים יודעים להתאים את הרצונות והצרכים של דיירי הבית לכדי תוצאה מופלאה.

מאמרים נוספים
שילוב נכון של פרקט בעיצוב הבית

בין כלל האפשרויות וסגנונות העיצוב הנפוצים, נראה כי עיצוב דירות ובתים פרטיים תופס מקום נכבד בעולם העיצוב, כשאנשים רבים מעוניינים להעניק לבית שלהם את המראה הנחשק וליצור את האווירה המתאימה.

קרא עוד
כשהנוף הוא חלק מעיצוב הבית

עיצוב נכון של הבית כולל התאמה מלאה בין המראה הפנימי שלו ובין המראה החיצוני שלו. חצר הבית והגינה הן חלק בלתי נפרד מהמראה החיצוני של הבית, ולמעשה ממשיכות את הקו העיצובי שלו ומשקפות אותו.

קרא עוד
אדריכלים או מעצבי פנים?

רוצים לשפץ את הבית ולא יודעים למי כדאי לפנות – לאדריכל או למעצב פנים? או אולי לשניהם? רבים מתלבטים בשאלה הזו ומתקשים להבין את ההבדל בין שני העיסוקים הללו, ואיזה בעל מקצוע נדרש לאיזו עבודה. ההתלבטות מובנת בהחלט.

קרא עוד