שירותי אדריכלות ועיצוב פנים עם משרד אדריכלים

עיצוב בית ו/או משרד יכול בהחלט להתבצע באופן אישי על ידי בעליו, אך האם חשבתם פעם מדוע אין זה נכון לפסוח על שירותיו של אדריכל מקצוע בשלב עיצוב הפנים? אין ספק כי לרבים נשמעת המשימה ושכירת שירותיו של משרד אדריכלים כמותרות, אך הלכה למעשה ובמחשבה לטווח הארוך, עיצוב דירות כמו גם עיצוב בתים ומשרדים, עתיד לחסוך לא מעט הוצאות ואי נוחות בעתיד הקרוב והרחוק גם יחד.
תכנון בית היא בהחלט משימה המוקדשת לבעלי מקצוע מיומנים ומובילים בתחומם, הם שיאפשרו לנצל את המרחב באופן המקסימאלי ולהתאים אותו, הן לתקציב של בעל הנכס והן לאורחות החיים הנהוגות על ידי בני הבית.

מדוע נכון לשכור משרד אדריכלים

חשבתם פעם כמה יידרש מכם בעת עיצוב הבית, אילו חומרי גלם יהיה עליכם להיעזר בהם, כיצד נכון יהיה לחלק את החלל, מה נכון להציב בכניסה ובחדרי הבית ובכלל? בדיוק לשם כך נכון להיעזר בשרותי אדריכלות ועיצוב פנים. אדריכל, שיתאים לכם את החלל, ידע לבחור עבורכם בין היתר את חומרי הגלם, הן מבחינת האיכות והן בהתאם לתקציב אותו תגדירו בתחילת ההליך. בין היתר יתאים עבורכם האדריכל משטחי שיש מעוצבים וביניהם משטחי גרניט למטבח, שיש גרניט פורצלן ועוד. במקביל יבחר עבורכם מעצב הפנים את הריהוט לדירה, את הבריקים אם תרצו בהם ובכלל.

לעיתים, הבחירה בחומרי גלם היא ברורה ופשוטה, אך פעמים רבות הבחירה היא מורכבת ולו בשל חוסר ידע אל מול המגוון הרב המוצע למכירה ברשתות השיווק. מעצב פנים, אדריכל, צבר ניסיון רב שנים בעבודה עם חומרי גלם מגוונים, כך שהייעוץ שלו מקצועי ונובע מתוך ניסיון רב. לאחר שיבחן אל מולכם את הצורך ואת אורח החיים שלכם, יהיה לו קל להתאים עבורכם את כל הדרוש, הן שיש גרניט למטבח והן ריצוף לאמבט וכמובן כל מה שביניהם.

אז נכון שבעבור השירות תתבקשו לשלם סכומי כסף לעיתים לא מבוטלים, אך החיסכון ואיכות החיים תורגש בטווח הקצר והארוך גם יחד ולצורך העניין, חשבו כי אתם רוכשים מטבח שלא בגודל הנכון לאופי הבישול והשהות שלכם בחלל זה, הרי שתוך זמן לא רב תתבקשו להוסיף שטח עבודה ו/או אחסון ואז ההוצאה תהיה משמעותית על פני התאמה מראש בתהליך בניית ו/או שיפוץ הבית.

כמה זה יעלה לכם

התשובה על השאלה כמה יעלה לכם לשכור שרותי אדריכלות ועיצוב פנים, נתונה במשתנים רבים ומגוונים. עוד לפני שאתם חותמים על הסדרי עבודה עם האדריכל, יהיה נכון לערוך סקר שוק קצר ולבחון מספר הצעות מגוונות, גם מבחינת המקצועיות וגם מבחינת העלויות. כדי לא לטעות בבחירה, קבלו המלצות אודות אדריכלים ספציפיים, הן ממכרים שבשרותיהם הם נעזרו והן מהמלצות של חוכמת ההמונים. בחירת אדריכל תאפשר לכם למקסם את החלל ולהתאים אותו לאופייכם וכמובן שתוכלו לסגנן אותו ולייחד אותו.

מאמרים נוספים
שילוב נכון של פרקט בעיצוב הבית

בין כלל האפשרויות וסגנונות העיצוב הנפוצים, נראה כי עיצוב דירות ובתים פרטיים תופס מקום נכבד בעולם העיצוב, כשאנשים רבים מעוניינים להעניק לבית שלהם את המראה הנחשק וליצור את האווירה המתאימה.

קרא עוד
כשהנוף הוא חלק מעיצוב הבית

עיצוב נכון של הבית כולל התאמה מלאה בין המראה הפנימי שלו ובין המראה החיצוני שלו. חצר הבית והגינה הן חלק בלתי נפרד מהמראה החיצוני של הבית, ולמעשה ממשיכות את הקו העיצובי שלו ומשקפות אותו.

קרא עוד
אדריכלים או מעצבי פנים?

רוצים לשפץ את הבית ולא יודעים למי כדאי לפנות – לאדריכל או למעצב פנים? או אולי לשניהם? רבים מתלבטים בשאלה הזו ומתקשים להבין את ההבדל בין שני העיסוקים הללו, ואיזה בעל מקצוע נדרש לאיזו עבודה. ההתלבטות מובנת בהחלט.

קרא עוד