עיצוב בתים – הכירו את הטרנדים החדשים של 2021

מעצבים או מחדשים את ביתכם הפרטי? זה הזמן להכיר את הטרנדים המובילים בעיצוב בתים לשנת 2021

עיצוב בתים – מה חשוב לדעת?

עיצוב פנים בכלל ועיצוב בתים פרטיים בפרט, מחייב אתכם להתייחס למספר דגשים עיצוביים מרכזיים כגון: הקשר עיצובי בין חלקי הבית השונים, התאמה עיצובית לצרכי המגורים היומיומיים ועיצוב בר קיימא שישרת אתכם לאורך מספר שנים. דגשים עיצובים אלו חלים למעשה על כל סגנון עיצובי בו תבחרו למטרות עיצוב פנים של סביבת מגוריכם, בין אם מדובר בעיצוב פנים בסגנון כפרי או סגנון קלאסי ובין אם מדובר בעיצוב פנים בסגנון מודרני- הייטקיסטי.

עיצוב בתים פרטיים באמצעות מעצבי פנים

מעצבי בתים ודירות מובילים בתחומם, מקפידים לחדש את עבודתם משנה לשנה, וזאת בהתאם לטרנדים המובילים אליהם הם נחשפים במסגרת השלמויות מקצועיות וביקורים בתערוכות עיצוב בינלאומיות. עיצוב בית פרטי עם מעצבי פנים המודע לכל הטרנדים החדשים בעולמות עיצוב הפנים, יבטיח גם לכם סביבת מגורים מודרנית, טרנדית ועדכנית המתכתבת עם כל הטרדנים הכי מובילים והכי חדשים בעולם העיצוב.

אם כך, מהם הטרנדים המובילים לשנת 2021 בעיצוב בתים פרטיים?

כאשר מדברים על טרנדים חדשים לעיצוב בתים פרטיים לשנת 2021, מדברים למעשה על מספר טרנדים בולטים המלווים את עולם העיצוב מזה מספר שנים, כאשר חלק מהטרנדים העולמיים מגיעים לישראל רק השנה וחלק מהם זוכים לפרשנות עיצובית שונה בהתאם ליכולותיו המקצועיים של המעצב. ברשימת הטרנדים הבולטים בתחום עיצוב פנים לשנת 2021 תוכלו למצוא:

  • קירות דרמטיים – חיפוי קירות באמצעות לוחות תלת מימד ולוחות זכוכית מודפסת. כמו כן, ניתן ליצור קירות דרמטיים באמצעות בחירה בצבעים כהים, כאשר הצבעים הנחשבים לאופנתיים במיוחד בשנת 2021 כוללים את הצבע האפור, הצהוב, הצבע הכחול העמוק ואת הצבע הירוק.
  • שיש לא רק כמשטח ריצוף ומשטח עבודה – לוחות שיש לחיפוי קירות ופריטי ריהוט המיוצרים משיש, הם ללא ספק אחד מהטרנדים המובילים לעיצוב הבית הפרטי בשנת 2021.
  • מוצרי קטיפה – כסאות עם ריפודי קטיפה, וילונות קטיפה יוקרתיים וספות ישיבה המגיעים עם ריפודי קטיפה בצבעים עזים, הם רק חלק ממוצרי הקטיפה הנכנסים לתוך הבתים הפרטיים במסגרת הטרנדים החדשים לעיצוב.
  • טפטים דקורטיביים לחיפוי קירות, ארונות ופריטי ריהוט נוספים – הטפט המודרני הפך בשנים האחרונות לאחד מאמצעי החיפוי הפופולאריים ביותר וזאת לאחר היעדרות ארוכה מסביבת המגורים הישראלית. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ומרהיב ביופיו של טפטים דקורטיביים המיועדים גם לצרכי חיפוי קירות וגם לצרכי חיפוי ארונות בגדים וארונות אחסון נוספים וגם לצרכי חיפוי פריטי ריהוט.

 

טרנדים נוספים לעיצוב בתים

טרנדים מובילים נוספים לעיצוב בתים בשנת 2021 כוללים: שימוש באריחי חיפוי במידות גדולות במיוחד (כמעט ללא מרווחים בין אריחי החיפוי), תמונות מתכת מעוצבות שימוש במדפים תלויים בכל סביבת המגורים, שימוש בגופי תאורה עומדים וטרנדים נוספים אליהם תוכלו להיחשף כאן

מאמרים נוספים
שילוב נכון של פרקט בעיצוב הבית

בין כלל האפשרויות וסגנונות העיצוב הנפוצים, נראה כי עיצוב דירות ובתים פרטיים תופס מקום נכבד בעולם העיצוב, כשאנשים רבים מעוניינים להעניק לבית שלהם את המראה הנחשק וליצור את האווירה המתאימה.

קרא עוד
כשהנוף הוא חלק מעיצוב הבית

עיצוב נכון של הבית כולל התאמה מלאה בין המראה הפנימי שלו ובין המראה החיצוני שלו. חצר הבית והגינה הן חלק בלתי נפרד מהמראה החיצוני של הבית, ולמעשה ממשיכות את הקו העיצובי שלו ומשקפות אותו.

קרא עוד
אדריכלים או מעצבי פנים?

רוצים לשפץ את הבית ולא יודעים למי כדאי לפנות – לאדריכל או למעצב פנים? או אולי לשניהם? רבים מתלבטים בשאלה הזו ומתקשים להבין את ההבדל בין שני העיסוקים הללו, ואיזה בעל מקצוע נדרש לאיזו עבודה. ההתלבטות מובנת בהחלט.

קרא עוד