עיצוב בית פרטי על ידי מעצב/ת פנים / אדריכל/ית – כיצד יסייעו לכם לעצב את בית החלומות?

 עיצוב הבית שלכם הוא מלאכה מורכבת. מרחב הבית צריך להיראות מדהים אבל עם זאת לשקף גם את האישיות והסגנון שלכם. העיצוב צריך להיות יפהפה אבל גם לתפקד בצורה שתתאים להפליא לאורח החיים שלכם. זה אולי נשמע בלתי אפשרי, אבל רק אם אתם חושבים שעיצוב פנים מדהים מתרחש כך סתם במקרה.

האמת היא שחלל נהדר לא נוצר במקריות, הוא נחקר, מתוכנן ומיוצר במקצועיות על ידי מעצב/ת הפנים.

מדוע שכירת אדריכל/ית או מעצב/ת פנים – היא הצעד הנכון?

  1. תחסכו כסף

קניתם פעם רהיט שנראה ממש יפה בחנות, אבל היה גדול מדי ברגע שהגיע הביתה? צבעתם פעם שלוש או ארבע פעמים, בניסיון למצוא את ערכת הצבעים הנכונה ולא הצלחתם?

אולי זה נראה כמו דבר והיפוכו, כי תצטרכו לשלם את שכר המעצב/ת, אבל האמת היא ששכירת מעצב/ת פנים תוכל לחסוך לכם כסף. היא תעזור לכם להימנע מטעויות יקרות ותסייע לכם לקבל החלטות עיצוביות שיעלו את ערך הבית שלכם.

ואם התקציב שלכם הדוק מאוד, מעצבי פנים יודעים להפיק את הטוב ביותר מגבולות התקציב, ולמשל, לבחור מבין כל אותם שולחנות סלון ומזנונים שאתם רואים בתמונות, את הריהוט המתאים ביותר גם מבחינה תקציבית לבית שלכם. מעצבי פנים מנוסים רגילים לעבוד עם תקציב מסודר, שורה אחר שורה, כך שתוכלו לראות לאן כל שקל שלכם הולך.

  1. תחסכו זמן

בדיוק כמו ששכירת מעצב/ת פנים מועילה לכם כלכלית, היא גם חוסכת לכם זמן. מעצבי פנים מיומנים יודעים היטב מה צריך לעשות, ומתי צריך לעשות זאת. הם עובדים במקצועיות וביעילות ויכולים לחזות מראש את המכשולים שעלולים לצוץ במהלך הדרך, ולעקוף אותם.

  1. ליהנות מתוכנית מקצועית

כשאתם עובדים עם מעצב פנים מיומן, אתם מקבלים תכנון של מרחב הבית שלכם. מעצבים מקצועיים למדו והתנסו במשימות עיצוב שונות, והם יודעים בדיוק מה עליהם לעשות.

בנוסף, זוג עיניים מיומן יראה דברים שאתם עלולים לפספס. אחרי הכול, עיצוב פנים דורש איזון עדין בין אמנות למדע, ומעצבי פנים טובים למדו את שני התחומים, כך שהם יודעים כיצד לאזן בין השניים.

  1. ליהנות מצוות עובדים מוסמך ומקצועי

מעצבים טובים יודעים לדבר בשפה המקובלת על אדריכלים, קבלנים, אינסטלטורים וכו׳. זה קריטי לניהול הזמן והכסף שלכם. תקשורת טובה של מעצב הפנים עם החשמלאי או עם הרצף, היא בהחלט מפתח חיוני להצלחת המשימה.

לדוגמה, מיקום נכון של השקעים יהיה תלוי באופן שבו תרצו להציב את הריהוט בחלל. מעצבי פנים מקצועיים מכירים את כל הסוגיות הללו ויודעים בדיוק במה עליהם לטפל.

המעצב יעזור לכם למצוא בקלות את אנשי המקצוע האמינים (אינסטלטור, חשמלאי, צבע וכן הלאה), שתוכלו לסמוך עליהם, ובעיקר אנשי מקצוע שלא ישאירו אתכם באמצע העבודה כי במקביל הם התחייבו לעבודה גם בבית אחר.

  1. לזכות באפקט ה-wow

מעצבי פנים מאומנים לחשוב באופן יצירתי והם מסוגלים לראות את התמונה הגדולה של המרחב הפנימי. הם גם מאומנים לחשוב מחוץ לקופסה בכול הנוגע לעיצוב הבית, כי זה מה שהם עושים באופן קבוע במהלך עבודתם.

לכן, לא רק שתקבלו את חוש העיצוב הטוב ביותר, אלא גם את תשומת הלב לפרטים ולתפקוד הטוב ביותר, כמו: גופי התאורה או המיקום של כל פריט בחלל.

כאמור, מעצבי פנים יכולים להשיג לכם רהיטים, בדים וחומרים שאינם נגישים לקהל הרחב. לכן, אנשים שייכנסו לביתכם יבחינו מיד באווירה המיוחדת ותגובתם תהיה, קרוב לוודאי – wow!

 

 

 

 

מאמרים נוספים
שילוב נכון של פרקט בעיצוב הבית

בין כלל האפשרויות וסגנונות העיצוב הנפוצים, נראה כי עיצוב דירות ובתים פרטיים תופס מקום נכבד בעולם העיצוב, כשאנשים רבים מעוניינים להעניק לבית שלהם את המראה הנחשק וליצור את האווירה המתאימה.

קרא עוד
כשהנוף הוא חלק מעיצוב הבית

עיצוב נכון של הבית כולל התאמה מלאה בין המראה הפנימי שלו ובין המראה החיצוני שלו. חצר הבית והגינה הן חלק בלתי נפרד מהמראה החיצוני של הבית, ולמעשה ממשיכות את הקו העיצובי שלו ומשקפות אותו.

קרא עוד
אדריכלים או מעצבי פנים?

רוצים לשפץ את הבית ולא יודעים למי כדאי לפנות – לאדריכל או למעצב פנים? או אולי לשניהם? רבים מתלבטים בשאלה הזו ומתקשים להבין את ההבדל בין שני העיסוקים הללו, ואיזה בעל מקצוע נדרש לאיזו עבודה. ההתלבטות מובנת בהחלט.

קרא עוד